Letisko Montevideo zavrie dva dni pre modernizačné práce
Po aktualizácii bude pristátie povolené s viditeľnosťou iba 100 metrov v porovnaní s 800 dnes
Medzinárodné letisko Carrasco v Montevideo zostane vo štvrtok vo štvrtok od 9 do 9 rokov zatvorené v dôsledku zlepšovania prác v jeho pristávacích systémoch, ktoré umožnia pracovať s menšou viditeľnosťou, ako sa uvádza v hlavnom meste Uruguaj. Cestujúcim sa odporúča konzultovať so svojimi leteckými spoločnosťami o možných oneskoreniach alebo zmenách trasy.
Podobné uzavretie sa uskutoční medzi 9. septembrom a 9. septembrom na dokončenie diel.
Projekt, ktorý sa začal v januári a očakáva sa, že sa skončí v októbri, je investíciou viac ako 20 miliónov dolárov. Nainštaluje nový rádionavigačný systém, pokročilú meteorologickú stanicu a nový systém osvetlenia LED s 2 000 novými svetlami.
Vylepšený systém umožní lietadlám pristáť so zlým počasím so viditeľnosťou pôdy iba 100 metrov, čo výrazne zníži letové odchýlky a oneskorenia spôsobené hmlou. Podľa orgánov Carrasco už letecké spoločnosti oznámili postihnutých cestujúcich a bezplatne im ponúkli preprogramovanie. Air Terminal okrem toho prijíma konzultácie na nasledujúcej e -mailovej adrese: ilescarrasco@aeropuertosuruguay.com.uy.
Zdroje letiska potvrdili, že diela na sekundárnej dráhe (01-19) a natáčanie už boli dokončené, vrátane inštalácie 290 LED svetla a výmeny 45 kilometrov osvetľovacieho kábla. Počas tejto fázy bolo s technológiou LED najnovšej generácie LED inštalované nové konštantné súčasné regulačné vybavenie zo Spojených štátov a Belgicka.
Medzitým sa diela na hlavnej trati začali v júni a očakáva sa, že sa skončia v októbri. V Inteine funguje všetka prevádzka na trati 01-19.
V súčasnosti sa nainštalujú lokalizátor a plánovacie cesty, dve komponenty, ktoré poskytujú bočný a vertikálny sprievodca pre pristátie lietadiel. Základy sa stavajú aj pre rôzne senzory novej meteorologickej stanice, distribuované pozdĺž trate a napájanie a optický prsteň vlákien sa už začali.
Celkovo tieto práce zahŕňajú inštaláciu nového rádionavigačného systému, pokročilú meteorologickú stanicu so strategicky distribuovanými senzormi pozdĺž hlavnej dráhy a nový systém osvetlenia LED s inštaláciou 2 000 nových svetiel.
Nový systém umožní lietadla s autopilotom pristáť s viditeľnosťou pôdy 100 metrov a výškou rozhodnutia s hmotnosťou 15 -metrov, ktorá podľa úradníkov letiska výrazne zlepší prevádzku letiska, s väčšou predvídateľnosťou pre cestujúcich a väčšou bezpečnosťou pre pilotov.
„Piloti sú dnes oprávnení pristáť, ak majú viditeľnosť 800 metrov, s výškou 60 metrov. Ak nemôžu vidieť trať na 60 metrov, musia ísť na Ezeiza alebo Santiago de Chile, čo znamená odklon alebo prepätie letov,“ povedal Jorge Navarro, manažér infrasastru a údržby letísk Uruguay.